26 Mayıs 2009 Salı

DİNLENESİ

10 yorum:

  1. Demek belli oluyor benim imzam olduğu? Ne güzel bunu duymak Aslı, çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
  2. Süpperrr.Çok severim Zuhal Olcayı çokk.Yeni albümünde hareketli bi parçası var,adını hatırlayamadım o da şahane,hatırlarsam yazarım :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Tijen; rica ederim. Orijinalliğiniz yeter =))

    Sevgili Ebruli; Bence Zuhal Olcay hem çok hoş bir kadın hem de tarz olarak farklı, akım olacak türden =))Parçayı merak ettim.

    YanıtlaSil
  4. Zuhal Olcay'in her zaman hayraniyim,takdir ettigim bir sanatci...

    Bu güzel parcayi dinlemek zevkti,tesekkürler Asli'cigim... :)

    YanıtlaSil
  5. Beğenmenize sevindim, yorumlarınız için ben de sizlere teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Hatırladım :) Yine Aşk Var :) Müzik de Zuhal Olcay da süper,dinlemelisin mutlaka.

    YanıtlaSil
  7. Bilmez miyim? Dinledim. Zuhal Olcay işte tabiki süper =))teşekkür ederim Ebruli.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Aslı,
    Aslında Edirne'ye gelesim var. Belki bir arkadaşımın arabasıyla kısa bir gezi yapacağız, onu kandırabilirsem Edirne'ye gelelim istiyorum. O zaman mutlaka tanışmak üzere.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Tijen; beni çok memnun edersiniz. Geleceğiniz günü dört gözle bekliyorum.Tanışmak üzere =))

    YanıtlaSil