22 Mart 2009 Pazar

Döner Kebap

" Yaşamdan Dakikalar" adlı programı beğenerek izliyorum.

Bugün Sayın Sunay AKIN yine çeyizine bir şeyler katmış onları sergiledi. Çeyiz derken oyuncaklarından bahsediyorum. Oyuncak müzesine can veren kişinin Sunay AKIN olduğu biliniyor. Gittiği bir ülkeden eli boş dönmemiş ve program arkadaşlarına kebap döner oyuncağı getirmiş. Dürüm kebabın Türk (fastfood) hızlı yemeği olduğunu düşünüyorum. Ama bizler genelde bu tarz yemek sözkonusu olduğunda hemen yabancılarınkine yöneliyoruz. Bizimkinin yerine tutar mı? İlginç olan şu, oyuncağı üreten firma Alman, yapıldığı yer Çin. Buna sahip çıkan keşke biz olsaydık.

Sayın Hıncal ULUÇ'tan yeni bir bilgi öğrendim. İtalya'da bir bölgede 4 adet kebap salonu varken, italyan lokantaları iş yapamaz olmuş. Bu yüzden bu bölgede bir tane daha kebap salonu açılmasına izin vermiyorlarmış. Türklerin iş yapmasına sevinsem mi, engel olunduğuna üzülsem mi? Bilemedim.

Hafta sonu bitti neredeyse ama ben Pazartesi için hazırım sanırım. Yeni haftanızın güzel başlamasını diliyorum. :))

3 yorum:

  1. Haklısın keşke biz sahip çıksaymışız, güler misin ağlar mısın olayı işte..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ağzımızı açıcağımıza gözümüzü açmamız gerekiyor malesef biz yemekten patent almaya fırsat bulamıyoruz. Almanlar ve çinliler kadar okumaya ve üretmeye yatkın bir toplum olmadığımızdan olsa gerek...
    Adaşım bana facebook ta pastamasta kekmek grubu açtım yazmıştın ben o grubu bulamadım nasıl bulabilirim?

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Adaşım;
    Gruplar arasında aradım direkt arama kısmına yazarsan çıkıyor.Katılman beni çok memnun eder. Herkese açık bir grup belirli bir sınırlama yok.

    YanıtlaSil